xeol microsofr office word excel access powerpoint paint графика обучение офис майкрософт ворд эксель аксес повер поинт паинт программы калькулятор компьютер информатика xeol.com.ua
м. Хмельницький
     
   Головна
 
   Новини
 
   Фотогалерея
 
   Контакти
 
   Карта сайту
 

Загальна інформація
ВСТУП ДО ГІМНАЗІЇ
Міжнародна діяльність
Нацпроект «Відкритий світ»
Навчання
Матеріали для завантаження
Наукова діяльність
Виховна система
Батькам та дітям
Форум
Гостьова книга
Доступ до
публічної інформації

Пошук по сайту


Випадкове фото

Останні новини:

Навчання [103]
2018-06-19 Адміністрація

Гімназія №2 м.Хмельницького продовжує набір учнів до 10 класів за профілями:

Історія та правознавство

Українська філологія

Інформаційні технології

Англійська та німецька філологія

Докладніше...
2018-06-15 Адміністрація

НАКАЗ від 15.06.2018 року № 230

Про  зарахування  до  гімназії №2  м. Хмельницького  учнів, 

що  брали  участь  у  конкурсному  випробуванні

Докладніше...
2018-06-11 Адміністрація

ОГОЛОШЕННЯ!

До уваги батьків!

Докладніше...
Конкурси [245]
2018-06-26 Оксана Бєгунова

Вітаємо вас, "Січовики"!

Докладніше...
2018-06-26 Степанова О.В.

Знай  наших!

Докладніше...
2018-06-05 Колісецький В.О.

Команда гімназії  №2 "Січовики" - переможці міського етапу військово-патріотичної гри "Сокіл-Джура"

Докладніше...
Міжнар. діяльність [35]
2018-05-19 Бесага І.Є.

Дні Європи в гімназії №2, або як євроклубівці кар'єру вибирали.

Докладніше...
2018-03-24 Бесага І.Є.

Гімназія №2 учасник фестивалю культур Європейських країн

Докладніше...
2018-02-25 Бесага І.Є.

МДЦ «Артек» радо відчинив двері для учасників Всеукраїнської учнівської конференції Асоційованих шкіл ЮНЕСКО

Докладніше...
Спорт [27]
2018-03-29 Косинська Г.С.

Вітаємо з перемогою!

Докладніше...
2018-03-24 Миринюк В.М.

Вітаємо володарів кубку з футзалу  2018 року

Докладніше...
2018-03-24 Братченко Т.В.

Обираємо здоровий спосіб життя, або як гімназисти на фестиваль ходили

Докладніше...
Свята [108]
2018-06-04 Томчишина Т.П.

Інтерактивний  дзвоник у гімназії №2, або як гімназисти  "флешмобили", "квестили" та гаївки  водили

Докладніше...
2018-05-26 Вітковська О.С.

Музика "Пінк Флойд"  та легендарна поезія Великого Кобзаря у гімназії №2

Докладніше...
2018-05-19 Кравець Д.

Поезія єднає серця

Докладніше...
Загальні [109]
2018-06-08 Бесага І.Є.

Літній  мовний  табір "Успіх"  розпочав роботу в гімназії №2

Докладніше...
2018-05-17 Савицька Г.

Коли допомогти може кожен

Докладніше...
2018-05-15 Братченко Т.В.

Правила дорожні має знати кожен

Докладніше...
Сайт [12]
2015-11-07 admin

Середовище Scratch 2

Докладніше...
2014-09-11 s_oleg

Для 2(6)х класів середовище Scratch 1.4

Докладніше...
2012-10-09 s_oleg

Для 11Б середовище gcc

Докладніше...
переглядів: 675 ОсновнаСертифікатиМетодичні матеріали

"Природа - такий самий унікум, як картина Рафаеля. Знищити її легко, відновити неможливо."

І.П. Бородін

Сьогодні ми є свідками появи й творцями нових форм  навчання, пов'язаних з електронними дидактичними засобами навчання. Навчання з використанням можливостей інтерактивної дошки відрізняється від звичних методів викладання, але основи успішного проведення будь-якого уроку будь-що залишаються єдиними.

Інтерактивна дошка може бути використана як протягом усього уроку, так і на частині його. Структура уроку з використанням дошки може бути різною. Так само по-різному вчитель може класифікувати матеріал, використовуючи різні можливості дошки: працювати з текстом, з медіаоб'єктами, переміщати об'єкти, вносити зміни — усі ці маніпуляції будуть привертати увагу школярів. Кабінет біології отримав інтерактивну дошку Labwe з  програмним забезпеченням та короткофокусний проектор        IV402.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

У центрі будь-якого освітнього процесу перебуває учень, ведений учителем до знань. І якщо школяр від мотиву «потрібно» прийде до мотиву «мені цікаво, я хочу це знати», то цей шлях стане більше радісним і плідним. Саме розв'язанню цього питання і сприяє використання в процесі навчання інтерактивної дошки.

Методи та прийоми використання комп'ютерних технологій різні й сьогодні є предметом численних досліджень. Застосування інформаційних технологій на уроках спрямовано на вдосконалення сучасних технологій навчання. Вони вносять у відомі методи навчання специфічність за рахунок посилення дослідних, інформаційно-пошукових і аналітичних методів роботи з інформацією.

Використання засобів інформаційних технологій розширює стандартні методи навчання.[1.с.1.]

В своїй роботі я використовую інформаційно- комунікативні технології за такими напрямками:

        - демонстрація  об’єктів, процесів та явищ;

        - лабораторні та   практичні роботи;

        - створення і показ презентацій;

        - демонстрація   статичних і  динамічних моделей;

        - контроль знань;

        - джерело  інформації (Інтернет, бази даних)

        - підготовка до олімпіад;

        - проектна діяльність, тощо 

     Зрозуміло, що уроки з використанням комунікативних технологій потребують великої підготовки. Учитель повинен уміти користуватися різноманітними програмами графічними, flash-анімації, веб - редактором, програмами для створення презентацій, програмами для роботи з аудіо та відео. Усе залежить від того, в якому вигляді ви вирішили подати інформацію.

    Використовую такі програмові засоби:

-          «Віртуальна біологічна лабораторія» 10-11 клас (містить повний курс лабораторних та практичних робіт, теоретичний матеріал, динамічні схеми та моделі);

- «Віртуальна лабораторія» Біологія людини 8-9 клас;

-«Електронна бібліотека наочних посібників 6-11 клас»;

-«Електронний навчально-методичний комплект для загальноосвітніх навчальних закладів: Біологія 7-11 клас».

Засіб навчання - інтерактивна дошка. Уже майже всім відомо, що в інтерактивних дошках суміщені можливості звичайної дошки й відеопроектора: на такій дошці можна писати звичайним способом і проектувати будь-яке зображення, наприклад, інтерактивну модель, анімацію, відеофрагмент тощо.

Саме поняття інтерактивності, зокрема інтерактивної дошки, полягає в можливості вносити корективи, нотатки чи певні зауваження в демонстраційний матеріал, змінювати послідовність кадрів, зберігати необхідні кадри чи їх фрагменти для подальшої роботи. Ще і ще раз слід наголосити, що інтерактивна дошка - звичайнісінький усім знайомий нам, учителям, монітор комп'ютера з можливістю введення будь-яких даних у комп'ютер безпосередньо з робочої поверхні дошки.[ 2.с.1.]

На звичайній дошці можливі записи тільки крейдою. На білій дошці можливі записи тільки фломастерами-маркерами кількох кольорів. Інтерактивна дошка може показувати зображення в кольорі (відео, анімації, слайди тощо), на ній можна робити записи також маркерами кількох кольорів, є можливість писати поверх зображення та давати можливість запам'ятовувати необхідний для подальшої роботи кадр.

Переглядів: 37543

Авторизація:
Логін:
Пароль:
Запам`ятати

Краща 10-ка
учнів гімназії:

за результатами олімпіад та МАН за останні
16 років
ПІБ Бали
1 Авсієвич В. 147
2 Винничук М. 128
3 Грома Я. 114
4 Мисан А. 109
4 Уткін А. 109
5 Резніков Ю. 104
6 Колган В. 80
7 Донюк Р. 78
8 Шпичко В. 77
9 Дацков Я. 75
10 Килимчук Є. 66

Опитування:
 
   Ваш вік?
  до 11 років
  12-17 років
  18-23 років
  24-30 років
  31-55 років
  56-65 років
  більше 65 років


ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ
(вчителі)
переглянути всіх
Сьогодні:
Іменинників немає

В цьому місяці будуть:
Миколаєнко Н.Ф. (24.07)
Братченко Т.В. (30.07)


ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ
(учні)
переглянути всіх
Сьогодні:
Бесага Мирослава (3(7)-В)
Дрейко Ірина (3(7)-Д)
Коржова Дарина (4(8)-Б)
Музика Олександра (5(9)-В)
Перемибіда Олександр (1(5)-А)
Танчук Ілля (2(6)-Д)

В цьому місяці будуть:



Код кнопки сайту гімназії №2

Співпрацюємо з:

Міністерство освіти України

Педагогічна преса

Обласний факультатив з програмування




www.olimp-sport.com.ua
© XEOL 2018
понеділок 18:14
1. 08:30 - 09:15
2. 09:25 - 10:10
3. 10:30 - 11:15
4. 11:35 - 12:20
5. 12:35 - 13:20
6. 13:30 - 14:15
7. 14:20 - 15:05